Môj Knižíšek

čtvrtek 25. prosince 2014

Ako ste si viacerí všimli, rozhodla som sa zapojiť do jedného projektu organizovaného blogerkou Suši. Projekt niesol názov Milý Knižíšku podruhé.
Vianoce sa blížili a tak som sa rozhodla urobiť niekomu druhému radosť knihou podľa priania a nechať pritom obdarovať aj samú seba. Pre mňa to bola príliš lákavá kombinácia, aby som sa nezapojila.
Napísala som si zoznam piatich tajných knižných prianí a vedela som, že jedno z nich mi bude na Štedrý večer splnené. A že niekomu na oplátku urobím veľkú radosť. Veľmi som sa tešila :)
Ale dosť bolo rečí, poďme k činom, v tomto prípade fotkám ;)







Po starostlivom zvážení najvhodnejšej knižky, som ju krásne zabalila, pridala milý odkaz a odoslala.


Mala som radosť, keď dorazila tá moja.


A aj na mňa čakal vnútri milý odkaz.

Mohla som sa tešiť o to viac, pretože pri svojej skleróze som si ani za svet nevedela spomenúť ktoré konkrétne tituly som si napísala na svoj tajný zoznam. 
A prišiel Štedrý večer.


Chýbalo len veľké finále, rozbalenie. A samozrejme moja obrovská radosť po zistení akú krásnu knižku som dostala.


Veľké ďakujem milý Knižíšek. Budúci rok sa určite zapojím tiež.

Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.