Na čo sa v lete chystám

čtvrtek 2. července 2015

Hoci podľa kalendára leto začalo už 21. júna, o slovo sa začalo hlásiť až posledných pár dní. Konečne mám pocit, že je tu leto ako má byť. A hoci mám v lete najmenej voľného času, aj tak som sa rozhodla zúčastniť viacerých zaujímavých projektov, ktoré sa v najbližšej dobe realizujú. Proste som nemohla odolať.


Čítame Zaklínača



Projekt Re-readingu zaklínačskej ságy realizujem, ako ste si už mohli všimnúť, ja. Je to trochu dlhodobejší projekt, predsa len tých kníh nie je málo. Chcela som dať účastníkom dostatok času, aby sa nikam nemuseli ponáhľať a mohli v celej nádhere si vychutnať každý diel. Stojí to fakt za to. Pre mňa je to druhé čítanie tejto ságy a po každom prečítanom dieli sa utvrdzujem v tom, že patrí medzi moje najobľúbenejšie knižné série.
Stále sa ešte môžete zapojiť, úvodný článok projektu si môžete prečítať tu.

Společné dobývání Edice Pevnost


Hneď ako som narazila na tento projekt som vedela, že sa musím zúčastniť. Tieto malé útle knižôčky sú vynikajúcim čítaním a z posledného Svetu knihy som si ich domov doniesla nových päť kusov. Ideálna príležitosť nielen si zase prečítať niečo skvelé z sci-fi a fantasy z pier domácich autorov, ale urobiť to vrámci spoločného čítania. Mám rada proste spoločné akcie.
Projekt organizuje blog Čteme oba a je úplne na každom ktoré knihy si na prečítanie vyberieme. On je ten výber tak veľký, že s tým asi nikto z nás nebude mať problém. Ja mám vybraných mojich obľúbených autorov Petra Hetešu a Ondřeje Nečasa. Výstupy tiež nechajú autori projektu na nás, ja som sa rozhodla, že ku každej knihe napíšem stručnú recenziu, v podstate minirecenziu. A fotky na Instagrame už sú samozrejmosťou.
Zadanie projektu nájdete tu.


(Re)reading Kostičasu


Posledným projektom, ktorého sa budem zúčastňovať je (re)reading Kostičasu, ktorý prebieha v júli a organizuje ho Nakladatelství Host. Na jeseň sa chystá vydanie ďalšieho dielu a Host sa rozhodol, že by bolo fajn oživiť si prvý diel. Pre mňa to bude first reading, pretože som sa zatiaľ k tejto ospevovanej knihe nedostala a musím povedať, že som na ňu pekne zvedavá. 



A čo vy? Aké máte plány na leto? Zaujal vás niektorý z projektov, ktoré sa v lete organizujú, prípadne čo hovoríte na môj výber?

Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.