Knižná šifra sa vrátila

pátek 4. března 2016

Pre veľký úspech prichádza pokračovanie.

Áno, milí knihomoli, je to tak. Máme tu marec, mesiac knihy a ním si pre nás Martinus prichádza zase s niečím špeciálnym. Pamätáte sa, ako sme minulý rok lúštili knižnú šifru? Musím sa priznať, že pre mňa to bol skvelý zážitok a neuveriteľný hlavolam. Veď čo môže byť lepšie na rozhýbanie mozgových závitov knihomoľa ako geniálny knižný hlavolam?

Minulý rok som si to užila, aj keď som sa poriadne potrápila. Ale to nadšenie. Konečne poriadna zábava pre mňa! (a nielen pre mňa ako som mohla zistiť podľa nadšených komentárov ostatných knihomoľov). A preto keď som zistila, že bude nová knižná šifra, nevedela som sa dočkať. 

Pravidlá sú jednoduché na stránkach knižnej šifry je obraz rozdelený na 30 dielov. Od 1. marca do 30. marca Martinus postupne každý deň odhaľuje jednu časť obrázku a my hádame aké knihy maliar do neho ukryl. Nie je to nič komplikované, ide o postupné odhaľovanie obrazu, takže kdekto si precvičí aj trpezlivosť. Kto je ale nedočkavý, nemusí čakať do konca mesiaca, aby mal obraz kompletný. Stačí si objednať čokoľvek od Martinusu a súčasťou balíčka je aj antistresová omaľovánka Knižnej šifry. Prípadne zavítať do nitrianskeho Martinusu, kde je obraz Knižnej šifry 2 verejne vystavený (tipujem, že majú v posledných dňoch vysokú návštevnosť).


K dnešnému dňu vyzerá knižná šifra takto:



Ja som to tak isto ako minulý rok nevydržala (som proste nedočkavá) a na základe kompletného obrazu z nitrianskeho Martinusu mám už uhádnuté všetky knihy. Samozrejme s pomocou mojej dobrej knihomoľskej kamarátky Mišky, tá mi musela pomôcť s poslednou dvadsiatkou kníh, keď mne už došla inšpirácia. Musím uznať, ale že to bola výzva a to veľmi zábavná.

Tú správnu stratégiu nech si zvolí každý sám a ak sa na Vás usmeje šťastie, možno vyhráte aj nejakú knižnú odmenu a to je veľmi príjemný bonus, no nie?

Ďakujem Martinusu za skvelo strávený čas a dúfam, že budúci rok pre nás pripraví tretie pokračovanie tohto veľmi úspešného projektu. Veď ako sa hovorí, do tretice všetko dobré :)

P.S. Ak si niekto nevie rady, môžete sa na mňa obrátiť, rada Vám napoviem (samozrejme na správnu odpoveď budete musieť prísť sami, ináč by ste prišli o všetku zábavu).


Tak príjemné lúštenie milí knihomoli :)

Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.