Behind the Scenes: Kam s knihou (s Nadyiou z Útočiště knihomola)

úterý 12. července 2016


Původně jsem pro vás chtěla sepsat článek o tom, jak jsem se v sobotu seznámila s Nadiyou z blogu Útočiště knihomola (jednou z mých nejoblíbenějších blogerek) a strávily jsme skvělé sobotní dopoledne. Ona si točila materiál do svého nejnovějšího videa Kam s knihou (kde mě mimochodem pravděpodobně zahlídnete) a já jsem si dělala fotky na blog, kromě jiného v stylu ,,jak to vypadá když Nadiya natáčí ta svá skvělá videa.“ Vás, co ji sledujete stejně pečlivě jako já, to bude určitě zajímat. Jelikož do centra Prahy zavítám poslední dobou velmi málo, cítila jsem se zas jako turista. A to tu žiju víc než pět let. Bylo to příjemně strávených pár hodin s podobným magorem, jako jsem já. Ona chápala moji posedlost tím, že všude tahám těžkou zrcadlovku (protože dělá nádherné fotky), několik knížek (které všude možně fotím) a občas i počítač, abych to hned mohla všechno zpracovat. Jsem prostě knihomol – magor a jsem na to hrdá. Protože mě to dělá šťastnou. A je skvělé potkat někoho stejně postihnutého, jako jste vy.
A o tomhle dni jsem vám původně chtěla napsat mnohem víc, měl to být článek plný samých hezkých věcí a pozitivní energie. Jenže život - to nejsou jenom hezké věci. Jednu chvíli se smějete a o chvíli později zvedáte telefon a dozvíte se zprávu, která vás zasáhne. A tak už řeknu jenom jedno. Užívejte života, potkávejte inspirativní lidi, dělejte to, co vás baví, a travte čas s lidmi, kteří vás dělají šťastnými. Protože život je příliš krátký na to, abychom jím zbytečně plýtvali. Já vím, že to víte, ale občas je dobré připomenout si ty základní principy, kterými by se měl řídit každý z nás.
O fotky z toho hezkého dopoledne s Nadiyou vás neoberu, zkuste z nich načerpat tu pozitivní a inspirativní energii, kterou se nám v ten den podařilo vytvořit.









Vaše Cwrcekk

Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.