Oddechový den v ZOO

pátek 26. srpna 2016


Přicházím s dalším fotočlánkem, které mě nejenom baví tvořit, ale vidím, že vás je baví číst. A to je ta nejlepší kombinace.
Jak jistě víte, před pár měsíci (to nějak letí) jsem se začala věnovat trochu vážněji focení.  Ze začátku jsem pokukovala po nějakém systémovém kompaktu od Olympusu, ale táta mi na dobu neurčitou půjčil svoji zrcadlovku Canon EOS 1100D a já jsem začala zjišťovat jaký je to pocit fotit se schopnějším přístrojem. A byla jsem ztracená. Zjistila jsem, že zrcadlovka je to, čím chci fotit. Dokonce jsem přestala používat automatiku a začala jsem si parametry nastavovat sama. Učím se nové věci, chodím na přednášky a workshopy. Je to nový koníček, který mě úplně pohltil. A po jednom fotografickém workshopu jsem zjistila, že když se chci dál posouvat a fotit to, co mě baví, kromě základního objektivu 18-55 mm, se potřebuji dovybavit teleobjektivem. A tak jsme s tátou vybrali Canon EF-S 55-200 mm teleobjektiv, na který mi dokonce přispěl a já mu chci touto cestou ještě jednou poděkovat. Je to tento rok pro mě ten nejlepší dárek, jaký jsem dostala. Mám z něho obrovskou radost.

Hned jak jsem si tento teleobjektiv vyzvedla, už jsem ho doma zkoušela na kočkách a byla jsem nadšená kvalitou fotografií. A tak jsem se rozhodla, že ho během nějakého volného dne pořádně prověřím a vydala jsem se fotit zvířata do ZOO. Už jsem tam nebyla minimálně dva roky a toto byla ideální příležitost se tam vypravit. A tak po pracovním víkendu jsem se s kamarádkou dohodla, že strávíme hezký den v ZOO. Rozhodly sme se, že tam půjdeme v pondělí, abychom se vyhnuly davům lidí, kteří tam bývají během víkendů. Ale když jsme při vstupu kolem dvanácté hodiny viděly, že v ZOO jsou už 4000 lidí a stále přicházejí další, uvědomily jsme si, že během prázdnin je to vlastně asi jedno. Ale měly jsme nádherné počasí, skoro všechna zvířata byly venku a my jsme si to náležitě užily. Udělala jsem obrovské množství fotek zvířat, z kterých jsem prostě nadšená. A utvrdila jsem se v tom, že tento teleobjektiv byl prostě ta nejlepší volba.

A co vy a vaše koníčky? Taky se věnujete něčemu, co vás neskutečně baví? Pochlubte se mi.


Tady jsem pro vás vybrala pár ukázkových fotek zvířat ze ZOO. Co na ně říkáte?











Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.