Zimní portrét

úterý 24. ledna 2017


Myslím, že každý bude souhlasit s tím, že spontánní nápady jsou většinou ty nejlepší. A to bylo i v tomto případě. Oslavovaly jsme s kamarádkou Aďkou její narozeniny a jen tak jsme se bavily o tom, jak je hezké, že po pár letech napadal sníh i v Praze. A ji napadlo toho využít a udělat nějaké zimní focení. Mě jako fotografku moc dlouho přesvědčovat nemusela. Mám ráda nové výzvy a fotografické příležitosti, i když se musím přiznat, že s focením portrétů lidí moc zkušeností nemám. Nikdo učený ale z nebe nespadl a toto byla ideální příležitost si to trochu potrénovat. Ona si vzala volno v práci, vzaly jsme k sobě ještě jednu kamarádku a vyrazily jsme do Krčského lesa v Praze. Ten den ráno jsem se už vzbudila trochu nemocná, ale odmítla jsem rušit tuto zajímavou akci, tak jsem se dala dohromady a vyrazila jsem. A vůbec toho nelituji. Existují totiž lidi, které je prostě radost fotit, protože se umějí tvářit a Aďka je jedním z nich. Pro mě jako fotografku s ní byl zážitek pracovat. A tak jsme fotily, smály se, blbly jako malé, a i když jsme se posilovaly čajem s rumem, tak jsme u toho celkem slušně vymrzly, ale bylo to skvěle strávených pár hodin a výsledek skutečně stojí za to. 

Nemyslíte? 













Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.