Sobotní radosti

úterý 14. března 2017


Už v minulém fotočlánku jsem psala o tom, jak těžko se mi ráno vstává z postele. Nejraději bych se zachumlala do peřin a spala až do oběda. Ranní vstávání je pro mě vždy ten největší boj a o volném dnu je ještě těžší. Není to něco, co musím. Je to spíš něco, co jsem si naplánovala a ráda bych ten den strávila nějakým jiným způsobem, než je válení se v posteli. Zatím vždy, když jsem vstala, tak jsem toho nelitovala, a den jsem si moc užila. A to byl případ i mé poslední volné soboty.
Uvědomila jsem si, že už je to dávno, co jsem byla v sobotu ráno na farmářských trzích na Náplavce, a proto jsem se rozhodla, že to napravím. A jelikož ráno bylo hezky a svítilo slunce, tak tento skvělý nápad dostala asi půlka Prahy, jak jinak. Bylo tam hrozně moc lidí, tak jsem se jenom prošla, vystála si frontu na kafe a přesunula se na snídani ke kamarádce domů. A to skutečně stálo za to. Skvělá snídaně, dobrá společnost a vynikající čaj. Tato rána mě baví. Ono to bude možná i tím sluncem, které každým dnem svítí víc, a mě to nabíjí neskutečně pozitivní energií.
A odpoledne jsem s kamarádem vyrazila na kolo do přírody. Já a kolo, to je u mě dost komplikovaná kapitola. Miluji ježdění na horském kole, ale na podzim jsem měla úraz, díky kterému jsem skončila se zlomenou pravou rukou. Psala jsem o tom dokonce článek na web Dámy na kole a můžete si ho přečíst tady. Kvůli tomu mám teď hodně veliký respekt z terénu i kola. Vím, že stačí chvilka nepozornosti a může to skončit nešťastně. Teď bojuji se strachem, ale já nejsem člověk, který se jen tak lehko vzdává. Hlavně, když jde o aktivitu, která mě baví a kterou miluji. A tak, i když mám pocit, že jsem se přesunula znovu na začátek, začala jsem znovu jezdit. Mám strach, to jo, ale zároveň si to i užívám. Ta příroda, ten čistý vzduch, pohyb, tohle všechno mi neskutečně chybělo. Počasí nám vyšlo a my jsme se moc hezky projeli. Bylo fajn zase moct rozhýbat tělo po zimním období klidu. A ani to množství bahna všude v lese nám vůbec nevadilo. Už teď se těším na to, až vyrazím na kolo znova.


A co vy a váš víkend? Pochlubte se, co hezkého nebo zajímavého jste zažili vy. Taky děláte nějakou činnost, ze které máte respekt, ale zároveň vás neskutečně baví? 









Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.