Míša a Vítkov

čtvrtek 22. února 2018


Míša je hrozně zajímavý člověk a zároveň patří mezi ty lidi, se kterými jsem se seznámila díky sociálním sítím, konkrétně instagramu. Sledovala jsem ji už delší dobu předtím, než jsem se s ní osobně potkala. Nevím, jak to máte vy, ale u mě je to tak, že když někoho sleduju, tak časem nabydu dojmu, že toho člověka aspoň trochu znám. Někdy to ale tady může skončit, a když toho člověka potkáte v reálu, tak to tam najednou není a máte pocit, že jste potkali někoho úplně jiného, protože sociální sítě nejsou realita a můžou často poměrně zkreslovat. Přece jenom se tam snažíme prezentovat v tom nejlepším světle. O to je to potom lepší, když se osobně setkáte a opravdu to tam je. S tím člověkem si prostě porozumíte, máte se o čem bavit a zjistíte, že ten dobrý pocit spřízněnosti z onlinu se překlopí i do offlinu a vy najednou máte vedle sebe někoho, s kým ten čas strávíte moc rádi, protože máte podobné zájmy a hobby.
Protože pro nás obě je focení obrovským koníčkem a Míša si koupila nový foťák, už dříve jsme se domlouvaly, že se sejdeme, půjdeme fotit a tak trochu si navzájem předáme své fotící know-how. A nějaký ten dobrovolník před objektiv se vždycky hodí.  I když jsme si v našich nabitých programech hledaly termín trochu hůř, povedlo se to. Dokonce i počasí nás to odpoledne odměnilo krásným sluníčkem. Jako na objednávku. Přitom to bylo jediné slunečné odpoledne ten týden, což je v lednu celkem normální. A tak jsme se nejenom hezky prošly, ale fotily jedna radost a bylo to skvěle strávené odpoledne. I když já jsem nejraději za objektivem, občas mě potěší, když se někomu povede udělat mi i nějakou hezkou fotku a to se Míše rozhodně povedlo. A nakonec to dopadlo přesně tak, jak u holek a ještě k tomu blogerek a fotografek vždy dopadne. Bavily jsme se nejenom o focení, ale i o knížkách, sociálních sítích, našich inspiracích a dokonce jsme předběžně naplánovaly i nějaké to další focení, případně výlet. Tak a teď to už jenom zorganizovat. Vím ale, že se na každé další focení s tímto člověkem budu těšit, je to totiž nejenom skvělý fotoparťák.










A jako bonus tu mám pro vás pár fotek od Míši ve stylu - Behind the scenes aneb Zuzka fotí :-)











1 komentář

  1. Dobrý den, tady je rychlý, jen v případě, že zoufale potřebujete kouzelné kouzlo, které vám pomůže oživit váš rozpadlý vztah, je opravdu všestranný, soucitný a spolehlivý, pokud jde o kouzlení. Doktor Egwali pravopis domů je tou pravou volbou pro vás. Kontaktujte ho a vysvětlete mu, a mohu vás ujistit, že zbytek by byl úplnou magií, můj milostný život byl na pokraji zhroucení, dokud jsem si neobjednal milostnou frázi, jsem dnes živým svědkem, proto používám toto médium k dejte světu vědět o tomto velkém doktorovi čarodějnic, který mi přinesl klid a pohodu, promluvte si s ním ještě dnes a nechte své emocionální obavy zahodit.
    Oslovíte ho na těchto kontaktech!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurýr: dregwalispellbinder@gmail.com

    OdpovědětVymazat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.