Aďka a Martina v mrazivém únoru

čtvrtek 15. března 2018


Přicházím s fotočlánkem z dalšího zajímavého focení. Protože jsem se rozhodla tento rok víc fotit, můžete se připravit na to, že se na blogu budou objevovat nejenom cestovatelské články plné fotek, na které jste už u mě zvyklí, ale i fotočlánky z různých focení, které vás doufám budou taky bavit číst, stejně jako mě baví je vytvářet.
Tentokrát jsme se domluvily s kamarádkami Aďkou a Martinou a jedno mrazivé únorové odpoledne se vydaly fotit. Byl to jeden z těch dnů, kdy i přes den mrzlo až praštělo, teplota byla hodně pod nulou a mě nenapadlo nic lepšího, než si ten den obléct sukni (vždyť svítilo slunce, že jo?). K tomu jsme měly ještě další skvělý nápad - rozhodly jsme se fotit třeba i u řeky (kde byla ta zima snad úplně největší :D). Ale zase svítilo sluníčko a to nám dodalo sílu a hlavně hodně endorfinů. Dokud jsme tedy nebyly úplně modré od zimy a já neměla navzdory rukavicím úplně zmrzlé prsty, tak jsme fotily a nakonec to byla fakt sranda. Já si na tohle focení půjčila trochu lepší objektiv n ež ty, co jsou součástí mé fotovýbavy. Už jsem se nemohla dočkat až ho vyzkouším v praxi a zrealizuju některý z nápadů, který jsem zatím měla jenom v hlavě.
Aďka je takový můj oblíbený fotobjekt, který se nikdy nebrání, když potřebuju experimentovat a zkoušet na ní všechny své  fotopokusy – navíc jí to  ještě stále baví. To je pak radost na obou stranách a já jako fotograf amatér a začátečník, co se týče focení lidí a portrétů, bych si nemohla přát lepšího člověka před objektiv. Aďka má díky mému focení vždycky novou a hezkou profilovku na facebooku, a to se vyplatí. Nebylo to vůbec naše první focení, nějaké fotočlánky z minulosti najdete třeba tady nebo tady.
Po focení jsme pak celé zmrzlé zapadly do kavárny, daly si kafe a pomluvily všechno a všechny, a jak to u holek už bývá, v podstatě jsme se celý čas bavily o chlapech a vztazích.
Prostě skvělé odpoledne a výsledek můžete už posoudit sami.
Co na to říkáte?

P.S. Hledám další oběti, kterým nebude vadit postavit se mi před objektiv, abych mohla na sobě nadále pracovat a zlepšovat se ve focení. Ozvěte se mi a společně něco určitě vymyslíme. Už teď se těším!


  






A ještě tu máme pár bonusových behind the scenes fotek, protože focení, to je hlavně vždy o dobré náladě :)








Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.