Pragovka, Vnitroblock a dvě knihomolky

středa 25. dubna 2018



Už delší dobu jsem neudělala žádný fotočlánek, a protože mám tyto fotky nafocené už nějakou dobu, byla by škoda nechat je zapadat prachem. Mají v sobě totiž všechno, co se mi na fotkách líbí. Zajímavá místa i lidi a celkově z nich na mě dýchá pozitivní atmosféra. I když je to možná jenom tím, že jsem u toho byla a vím, že ta pozitivní atmosféra tam byla, a tak ji cítím i z těch fotek. S Dory jsme navštívily poprvé Kafe Pragovka, do které jsem se já chystala už delší dobu, protože jsem prostě ulítlá na industriální prostory a Pragovka působila hodně zajímavě. V té době o ní ještě nikdo nevěděl, tedy kromě pár domácích a zasvěcených, proto tam bylo jenom pár lidí a božský klid – na práci, na focení, prostě na všechno. I když se tohle místo nenachází právě v centru a většina z nás si tam musí zajet, tahle bývalá legendární prvorepubliková továrna ležící v industriální části Prahy 9 za návštěvu rozhodně stojí.
Další fotky vznikly ve Vnitroblocku, který mám moc ráda, ale to množství lidí a absence zásuvek, které já ke své práci potřebuju, mě kolikrát odradí natolik, že radši vyhledám nějaké menší a méně profláklé místo. Tento den jsem se poprvé potkala s Míšou z Radši knihu (která tam poprvé objevila a zamilovala se do cascary) a bylo to zas takové jedno z těch odpolední, kdy jsem si uvědomila, co mi to moje blogování a celková online aktivita vlastně dává - a to je možnost potkávat se s lidmi, kteří jsou zajímaví, se kterými si dokážu skvěle pokecat a strávit příjemné odpoledne. Ráda vidím, když se ten můj online svět přesouvá do offlinu, vždy jsou to skvělé zážitky a chvíle.











1 komentář

  1. Moc pěkný článek a fotky jsou nádherné :) Muselo to býr opravdu super ♥ Píšu též blog, budu moc ráda když se mrkneš a zanecháš taky milý komentář. ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.