Vitaj ;-)

neděle 5. října 2014

Milý čitateľ,
vitaj :-)


Som Slovenka žijúca už štyri roky v Prahe. Keďže sa držím pravidla, že je lepšie hovoriť (prípadne písať) dobre po slovensky ako zle po česky budem tento blog písať v slovenčine a dúfam, že to neodradí prípadných českých čitateľov, veď tá slovenčina nie je vôbec taká ťažká ;)
Budem prevažne písať o knihách, pretože to je to čo ma zaujíma zo všetkého najviac a čomu venujem fakt veľa času, ale nevylučujem, že sa časom objavia aj iné články, veď koníčkov mám fakt veľa. Veľa času trávim na bicykli, v prírode, s priateľmi, rada pozerám filmy a priznám sa bez mučenia vlastním doma niekoľko Nintend a som hrdou členkou pražskej Nintendo komunity ;)
Verím, že Vás môj blog zaujme a budete ho navštevovať často, nebojte sa vyjadriť svoj názor v komentároch, budem len rada. Každá rada, ktorá ma niekam ďalej posunie, je dobrá rada. Blog som začala písať len nedávno, takže je toho určite ešte veľa, čo môžem zlepšiť.

Prajem príjemné čítanie :)

cwrcekk




    Okomentovat

    cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.